2009 – Hulurkan sedikit sinar cahayamu!

Assalamualaikum & ahlan wa sahlan……….

Dengan sedikit keyakinan yang ada, aku gagahkan diri untuk daftarkan blog ni sebagai profil kepada hasil kerja fotografi aku. Beberapa waktu pada tahun 2008, aku menuntut ilmu yang perlu dalam bidang ni dari mereka yang pakar..dan masih lagi belajar sebenarnya.. Terima kasih pada semua yang terlibat khususnya AzimPuch dan kekasih hati, Nur Akmarina bte Mohd Said.

Tahun ini aku bercadang untuk bergerak lebih serius dan aku rasa aku perlu mula bertapak sedikit demi sedikit. Jujur untuk aku kongsikan yang aku setakat ini hanya berbekalkan semangat,  azam dan minat dalam bidang fotografi.

Sokongan amat diperlukan drp semua. Harap sudi beri peluang.

-apai-

With a little of confidence that I have,  I moved one step to build up this blog as a profile for my photography outcome. A couple times on 2008, I was attached with a persons who were involved seriously in this arena to fulfill my objective which is to learn more in photography and it’s a continuous process till now. Thank you so much especially to the ‘passionate’ Azim Puch and my beloved, Nur Akmarina bte Mohd Said.

I planned to move forward (serious)  this year as I always thought that the first step was so important to achieve something ‘BIG’.  Honestly, what I bring here is just my spirit, passion and lot of interest in photography.

-apai-

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to 2009 – Hulurkan sedikit sinar cahayamu!

  1. Mr WordPress says:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. Rasenye 2009 sangat bersinar dan bercahaya dalam bidang photography untuk pa kn?:*Alhamdulillah..

Leave a Reply

