Posting/Upload style…

Sebab aku dah set blog ni dalam account Flickr aku, makanya posting aku nanti mungkin akan sedikit berbeza yang mana…satu post akan mewakili satu gambar sebab leceh rasanya nak paste coding dlm blog ni kemudian update walhal aku boleh post terus melalui Flickr.

Dan memandangkan tahun 2009 ni baru je bermula dan aku belom ade shoot mana2 event lagi..aku rasa elok untuk aku upload sedikit gambar dari tahun 2008….various occasion la…yang santai..yang x berapa santai dan x lupa gambar masa aku bercuti kat Melbourne masa cuti Krismas ari tuh…

Tapi still, kalau aku rasa tak berkenan dengan gambar yg upload direct dari Flickr, aku akan edit and upload gambar tu manually sebab d direct dari Flickr..gambar tu bese kecik sikit saiz dia….Wassalam

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

