:: Graduate & Kids shot ::

Hmm..last year aku pernah dapat upah untuk shoot majlis graduasi untuk budak sekolah tadika..Sekolah ni kat area Seksyen 8, Bandar Baru Bangi…Pengalaman yang berguna bagi aku….dan jugak improve PR dgn client..kali ni, talent budak kecik yang korang sedia maklum susah nak direct…kita kata buat gaya A…dia buat gaya B….Ni dia collage of gambar budak2 tuh..

Tapi, budak2 ni kalau kita mesra and kita selesa dgn diaorg…kita leh gak dpt shot yang best…aku ni pulak anak buah ade 18 orang dan bila aku balik kampung kat Tangga Batu, Melaka nuh….diaorg akan jadik mangsa lens aku arr..huhu




Eh, last pic ni x termasuk dlm senarai posing ar, kecik lagi kan….anak buah aku tengah ‘terkesima’ tuh..huhu

This entry was posted in product. Bookmark the permalink.

Leave a comment