Kisah cinta…

Aku dan bakal tunang decide untuk potraitkan kisah cinta kami dengan style ‘kampung’ sebelum majlis tunang pada Februari nih…Azim pon free Jumaat lepas. so, kami gerak ke kampung nenek aku utk shoot..lokasi Kg. Brisu, Lubok Cina, Melaka ni mmg dah lama jadik target kitaorg sbb byk elemen klasik yang ade kat sini… Banyak props jugak leh guna..huhu..

Cuaca sangat baik…cuma keadaan sekitar agak kering…Nenek aku sambut kami dengan hati terbuka… terima kasih pada nenek, Hjh. En’chom sbb sudi pinjamkan rumah utk sesi ni…

Photo kali ni mmg x byk…sbb ade official photog kan…hehe…Thanks Azim & Nolin… check out on Azim’s Facebook

Sedikit sinopsis untuk kisah cinta kami:-

Dikisahkan seorang puteri akan meninggalkan negara atas tuntutan menimba ilmu di perantauan, muncul pula seorang pemuda ingin menumpang kasih tatkala puteri sudah hampir pasti akan berangkat menjelang beberapa purnama…

Bertunjang pada rasa cinta setia, sang pemuda berkata..” Bagaimana kalau aku sanggup menunggu, wahai puteri??”…. Kejujuran hati pemuda tidak mampu ditangani oleh tuan puteri..lantas mereka melangkah atas titian cinta…kecil benar titi itu, maka pastinya memakan masa sebelum sampai ke destinasi akhir di mahligai bahagia.

Yakinlah…… Jodoh atas kuasa dan izin dari-Nya…

Untuk buah hati…terima kasih hati yang tidak terperi aku tujukan.

This entry was posted in personal. Bookmark the permalink.

2 Responses to Kisah cinta…

  1. ahin2960 says:

    cayalah pai..sikit jer..takkan takder lagi? aku dah teruja nih..

    • apa1na says:

      ade link utk mmbr aku punya blog tuh…sana pon ade gambar gak. Dia official photog…. Ni apehal ko lak yg teruja?? Ko nak wat gak..jom arr…plan date and location..kita shoot….cepat arr sambar DSLR..

Leave a Reply

