Sesi bersama bakal ……………….

Post aku kali ni bersifat personal sikit sebab kira ni gambar koleksi peribadi yang ingin dikongsi. Aku suka untuk upload sebab ade dua ‘bintang’ kecil yang jadi perhatian lensa aku masa aku pergi ke rumah abang kepada bakal tunang aku kat Jln Kebun.
Majlis makan2 yang ringkas tetapi meriah. Rumah abang dia pon besar dan cantik..terima kasih buat tuan rumah . Belah family Ina pulak…sgt berterima kasih jugak sbb sudi tunggu aku balik keje untuk gerak sekali dari Puchong…
Berbaloi untuk lapar sikit sbb hidangan yang menunggu sangat memuaskan hati..Tak perlu citer la ek …kang meleleh lak air liur…

Kredit jugak untuk buah hati aku, Nur Akmarina sebab ade antar gambar ni hasil shot dia…guna manual lens lak tuh…steady la cinta..

Aku perkenalkan Nur Auni Insyirah dan Maizara Zulaikha (dh ade dlm posting sebelum ni) sebagai ‘bintang’ kecil lagi comel untuk posting kali ni… Layannn…..


Auni dengan Mak Hana…..berat ke??








Auni dengan Atok, En. Mohd Said bin Atan…




Tapi dalam banyak2…gambar yang last ni sgt mencuri perhatian aku….shomel kan?? Hehehe…

Untuk tengok full size, singgah kat Flickr aku ye !!

This entry was posted in family. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

