ENGAGEMENT 07+02=09

Seperti tanggal di atas ….aku telah selamat melangsungkan pertunangan. Disebabkan adat orang Melayu kita, x elok la kalau aku sendiri shot majlis tunang sendiri :p

So, anak buah aku yg tolong….sempat ajar sikit2 jek camne nak handle..tapi takpe..our official photog , En. Azim dah sedia ‘berbakti’ dgn D300 nya. Takpe la tu..yang penting majlis selamat dan berlangsung dgn lancar..Amiin..

Aku kini punya tanggungjawab dan atas rasa tanggungjawab itu…kena la aku kerja lebih kuat…. Tak banyak aku nk citer psl pertunangan aku ni kot, so just layan la sikit pics eh..dan nak mintak tolong doakan ikatan pertunangan ini berakhir di jinjang pelamin..Amiinnn lagi..




terima kasih pada MAk Ngah sbb sudi wakilkan arwah mak..Al-Fatihah






Music by : Letto – Senyumanmu

This entry was posted in engagement, family, personal. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

