It’s a bird..it’s plane..No,it’s a balloon

Jumaat lepas, aku berkesempatan pergi ke Putrajaya. Website NIE berjaya ‘menarik’ untuk turut serta berada kat sana. Maklom la…the 1st ever kat Malaysia…dalam tv selalu la tgk….hmm..subjek nampak menarik tapi cuaca lak x baper best…aku pergi pon petang sbb malas nk sesi pagi @ kul 7.45am..huhu, x sanggup la.

Ramai tul la photographer yang ade kat sana…. Dan dengan gear yng x seberapa, mmg aku x leh nak shoot mcm diaorg la, guna pon kit lens jek. mane nk cekau lens telephoto..So, aku pikir utk shot lain sikit..Huh, nk citer panjang ke..layan gambar je la🙂





ini shot dr tunang aku..credit to her!!


This entry was posted in event, outdoor & recreation. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

