Onie & Fitri…………

Selamat Pengantin Baru diucapkan untuk kedua mempelai, Onie dan Fitri.
Job yg di’assign’ oleh mmbr sekolah aku…pengantin pompuan nie adik dia. Thank Cham for the opportunity…
Dengan berbekalkan ilmu yg sgt cetek, aku cuba la sebaik mungkin utk jalankan tggjawab sbg OP utk majlis nih.

Aku tak rasa nk upload byk sgt gambar..sbb album pon lom siap lg nih..just up some,nk share jek🙂
Layann…..kalau ade nk komen dialu-alukan….








Opss, sebelum terlupa…member aku dak Cham ni…dok sibuk kawenkan adik dia sampai dia abaikan keperluan untuk diri sendiri. Dah baper kali langkah bendul..kalau pompuan, dah loaded dgn brg kemas dah.
So, aku promote la dia sekali, sapa berkenan..leh contact 012-2615332 (noorsham82@yahoo.com) :p

psstt..niat aku baik ni Cham…


This entry was posted in wedding. Bookmark the permalink.

33 Responses to Onie & Fitri…………

  1. amir says:

    hahaha.. best2 pai.. cun gambar2 ko tue.. hehehe, sempat promote dak cham.. hahaha yelah.. saper2 berkenan yer tak?

  2. johnlabu says:

    cibai ko pai….

  3. BuDaKeCHiK says:

    Cun sgt2..pengantin & gambar..sib baik da kawen, kalu tak leh panggil ko jadi photographer akak🙂 -kakak Dak Onie-

    • apa1na says:

      huhu…..tenkiu kak.. takpe, appreciate ur support. Kim slm kat abg….. Minggu depan leh tgk album ha, dah siap dah, tp minggu dpn baru leh balik Melaka.

  4. ahin2960 says:

    pai…cayalah. tang ending tu yang paling caya sekali.hahaha. aku ada promote kau kat blog aku. Klik kat sini untuk entri tu

    • apa1na says:

      pai…cayalah. tang ending tu yang paling caya sekali.hahaha. aku ada promote kau kat blog aku. Klik kat sini untuk entri tu

      Thanks Lem for ur support again…..ko pon pe kurang hebat dlm ber’blog’ nih…..sastera leh tahan…. pada yang lain2 jemput masuk kat http://janjialam.blogspot.com/

      Aku selalu kering idea utk menulis panjang….aku lebih suka ‘merakam’ kenangan….

  5. apa1na says:

    Terima kasih utk sokongan Lem…..

  6. raha (adek cham) says:

    cayalah…cantek2 gmbr ni…suka3!!x acila, aritu sy kawen abg cham x promote pun…kalo x musti sy pun pkai photographer ni…tp sedih sket tang yg bwh tu…sodeh den tgk abg den cmtu…huhuh..

  7. pen_merah (adek abg cham gak) says:

    hahaha…best2…cantik gambar2 tu…nnt sy nak pakai photographer ni gak la…bulan 8 ni…bleh tak?blehla bro…nnt sy blanje abg apai mkn cendol…nak x?nak x?hehe…ala kak raha, takpe…jgn sodeh…pas tna kawen, turn abg lak…hehe… :p

  8. apa1na says:

    InsyaAllah…kalau takde aral….dan diberi kepercayaan. Tukar lokasi la….huhu, pekena kuih udang Menggong lak.

    Tp bulan 8 bukan puasa ke??

  9. johnlabu says:

    mak aiii….ramainye kaum kerabat aku bg komen nie pai….xbole jadik nih…pose ujung bulan 8…adik aku kawen awal bulan…

  10. apa1na says:

    tau takpe…tinggal Kak Long ngan adik ko jek lom komen nih..huhu

    Ala, bagus pe….suka aku tgk adik-beradik ko…rapat2

  11. johnlabu says:

    sib baek kt umah mak aku xder tenet…kalo x,konpem dgn mak2 aku pun layann….

  12. johnlabu says:

    ikut lidah le pai…

  13. johnlabu says:

    alim nk coverline jer tue…takut ko marah dier psl tirp g langkawi tue…hahahaha…

  14. apa1na says:

    marah tetap marah…. time keje, kena keje arr \o/

  15. ahin2960 says:

    John..kat sini pon nak cite jugak pasal lidah? kat forum suda ler….

  16. apa1na says:

    dia mane kira tu sume…dpn blkg kiri kanan dia belasah

  17. senik says:

    biase la tue bro,,, bi-seks.. sbb tue x kawen smpi skang huahuahua

  18. alirustam says:

    wahh bagus la awak nyer shot.. bole jd photographer rasmi utk krajaan negeri. awak nie murid mozaimi kan?

  19. johnlabu says:

    senik mcm lahanat!!!

  20. alirustam says:

    abang pengantin… janganlah mencarut… kang saya buang awak dari negeri asya kang..

  21. apai says:

    buang dia Tok..buang jek..x pon sumpah jadik helmet steng… leh tukar helmet atok skg…

  22. udeng says:

    bro..baper lu punya rate klu wa panggil lu photoshoot utk wa punya wedding..

  23. aliRustam says:

    bro, lu cas mahal kit utk si pendek tue… duit byk tue… xkn penolong pengarah pn nk tawar2 harga kot

    • apai says:

      mahal murah citer kedua…..asal dia leh bagi cash, ok ler…
      Takut gak pengarah2 ni kang..pakai LO plak…

  24. Pingback: Sibuk?? Alhamdulillah… « Syukur atas nikmat & bakat..

  25. Pingback: Majlis Aqiqah Syireen Nur Raudhah | 19 Jun 2010 « apaipictures | +6012-244 8757

  26. Pingback: Myra & Izzuan | 3,4 & 11 Dec 2010 | apaipictures | wedding & portraiture photography

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s