Aku & Dia… jauh di mata, dekat di hati

Gambar2 dlm entri kali nie bersifat agak personal.. maklumla, gambar ni adalah antara gambar last aku bersama tunang tercinta beberapa hari sebelum dia berangkat balik ke Melbourne, sambung PhD dia…
Saat aku post entri nih, dia dah selamat sampai kat sana…Malam tadi aku & parent dia hantar..flight kul 2130hrs dari KLIA… Selamat berjuang, sayang. Harap pengorbanan kita menjanjikan kebahagiaan pada masa akan datang. Iye..aku sayang dia…sgt sayang…cinta..terlalu cinta (Maaf ye, harap x mengganggu orang lain, esp..sceptical Malaysian !!)




Satu hari sebelum tuh,Jumaat @ 10Apr, aku sempat bwk dia gi jalan2 kat KLCC, bwk sekali Auni…(thanks to Auni’s parent)…. Walaupon agak penat sbb kena dukung Auni all the time, tapi puas sbb dpt buat dia happy.. x lupa nk ucap terima kasih pada Auni sbb beri kerjasama yang mantap…




Dan 2 hari sebelumnya, Khamis @10Apr , I surprised her with a dinner…we called it candle “didn’t” light dinner🙂 Angin kat puncak tu kuat la sayang, sori eh. And to my dearest, semoga ‘dinner’ tu sentiasa dalam ingatan.. Moral from that, sesuatu yang kita dapat setelah bersusah payah pasti akan lebih bermakna bila diturutkan dgn pengorbanan dan usaha gigih.. does it make sense?? :p

Dan sebelum tue jugak, sempat gi tgk wayang dgn dia…dan aku nak sarankan supaya korang pon gi la tgk citer Talentime tuh…cerita yang bersifat “Malaysian”…best & mantap…soundtrack pon best2… aku tujukan 2 lagu kat bawah untuk dia :-

Angel.. by Atilia
I Go (OST Talentime) – Pete Teo.mp3 –

Buat Nur Akmarina bte Mohd Said, hrp tabah & ingat pesanan/nasihat drp saya dan keluarga.. ala, pejam celik pejam celik…settle la nanti tue…kejap jek.

This entry was posted in family, personal. Bookmark the permalink.

6 Responses to Aku & Dia… jauh di mata, dekat di hati

  1. tunang tercinta says:

    my angel,
    i’ll be strong for our love..terlalu cinta papa:*

    pesanan penaja: nantikan lagi gambar2 hebat dan cantik dari my beloved fiance:) proud of u, cinta:*

  2. johnlabu says:

    papa…,
    aku pun tumpang jiwang skali….
    uhukk…uhukkk…huwaaaa…..

  3. apa1na says:

    x suka..

  4. tunang tercinta says:

    dak cham panas hati lgi tu dri insiden blog yang lepas hehe

  5. johnlabu says:

    uits…mane aci org umah ko pun tembak aku nie….

  6. apa1na says:

    kalo nak aci..pegi carik org rumah sendiri laaa……. lalalala..

Leave a Reply

