Wedding of Azico & Miza | 9-11 Okt 2009

Salam….

Entri ni untuk tugas aku yang baru je selesai petang tadi…tapi belum selesai 100% la…sbb nak siapkan album+frame sume pasni…

Azico & Miza ni dikhabarkan bercinta sejak last semester mase kat UITM dulu… mase zaman study kira teman2 gaduh gak la (ade kawan ko sorang bocor rahsia :p) dan Alhamdulillah , cinta mereka dinoktahkan dengan perkahwinan nie…dan aku doakan cinta korang kekal sampai akhir hayat.

Akad nikah di Kg.Merbau Sempak, Sungai Buloh..dan diikuti majlis bersanding keesokan harinya (Sabtu)…disudahkan dengan majlis untuk pihak lelaki di Bandar Tasik Puteri, Rawang. Alhamdulillah…aku diberikan kesihatan untuk habiskan kerja 3 hari ni…plus…aku keje malam ni ha… Hehe, kerja kerass… sebab Allah dah janji nak bagi rezeki pada mereka yang berusaha kan??

Pengalaman baru untuk aku sebenarnya pada majlis ni sebab hari Ahad..iaitu petang tadi… aku shoot pasangan pengantin kembar… adik kembar kepada Azico iaitu…Arico turut sama bersanding bersama pasangan, Yus. Diaorg nikah dulu seminggu sebelum tu di Kedah..Tahniah la untuk korang ye..best tengok pasangan kembar langsungkan perkahwinan serentak.

Aku kongsi dulu sikit gambar ye..maklum la…majlis baru jek habis dan ade banyak nak edit lagi ni. 🙂
Slow2 aku up lagi gambar2 lain…so, kena selalu singgah APAIPICTURES la eh… (mcm best lak promote camni .. :P)

  
Mohd Fairus Aris

This entry was posted in wedding and tagged , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Wedding of Azico & Miza | 9-11 Okt 2009

  1. Razali says:

    Eh ada cik Lini pulak dalam ni. Hehe.. Geng2 dia la ni dulu.

  2. Pingback: Syaiful Baharin & Sabrina | 19-20 Nov 2010 | apaipictures | +6012-244 8757

Leave a Reply

