Mira & Jesse’s Wedding registration :: 16 Nov 2009 ::

Semalam (16 Nov 2009), aku diberi peluang oleh bekas rakan sekerja aku, Mira untuk rakam detik bersejarah buat dia dan pasangan, Jesse.

Upacara pendaftaran perkahwinan dan angkat sumpah di JPN Putrajaya. Ini adalah kali pertama aku shoot untuk upacara sebegini..dan ini kira merangkap pasangan bukan Islam pertama yang bagi aku kepercayaan untuk rakam majlis penting camni. Pengalaman yang bagus untuk aku…

Putrajaya pulak tu ade terlalu banyak spot yang best kalau nk shoot outdoor..tapi sayang sebab sekarang ni musim hujan. Kami ni pon kira nasib baik sebab lepas je majlis makan tengahari tue..hujan turun tak berenti-renti..

Ok eh, aku share sikit unutuk event kali ni…dan lupa nak inform, Mira ni sekarang full time buat insurans..Prudential…so, sape2 yg lom ade insurans tue..contact2 la dia ye… Leh carik info kat FB aku🙂

Macam bese, untuk paparan yang lebih baik, boleh singgah di FLICKR aku ye..atau tengok kat album FACEBOOK je.

Tahniah dan terima kasih buat Mira & Jesse. Semoga berbahagia ye🙂

  
Mohd Fairus Aris

This entry was posted in wedding. Bookmark the permalink.

6 Responses to Mira & Jesse’s Wedding registration :: 16 Nov 2009 ::

  1. tuah says:

    aku suka gambau2 nie…ada feel….maybe sebab pengantin..maybe sebab kurang org ramai (yg selalu tak gembira sangat bergambar)…

    gambau pengantin pom angkat kaki sket tuh aku suke..mcm happy giller arrr dapat kawenn…tuh yg sepatutnya..kawen kann..mesti mau happy…tulus dari hati…

  2. apai says:

    yeah..thanks beb… komen camni yg aku suka…something yg leh aku tgk utk imrpove ape yg patut..thanks again🙂

  3. Mrs.Yeo says:

    My Dear Friend,

    Thank you so much for your time and service. I told you kan, i like your “hasil kerja”, thats why i choose you. I looooovvveee the Bridge shot and also alamanda garden tu. thats the best!
    rasa nak buat poster huhuhu…

    • apai says:

      Thanks to both of you too for this opportunity… just try my level best to satisfy our newly-wed couple🙂

      Lega la coz u love those shots…. boleh consider utk event kat Sabah nanti :p

      Ok beb…pray the best for u & hubby… so i shud call Mrs. Yeo after this ha…

  4. kawan mira says:

    cantik gambar yg last tuh..cam cover cd cite korea..ehhe

Leave a Reply

