Syukur..some sticky is ready :)

Alhamdulillah, untuk tempoh seminggu ni..aku berjaya siapkan 4 sticky album (3 for Zico & Miza, 1 for Mira).. terima kasih buat housemate aku, Den yang sudi tolong siapkan album2 tuh.

I’m still working hard to finish up 1 more package which is for Raymond… Contoh album sticky ni macam yang kat bawah tu la ye !!
Oleh sebab masih dalam mode busy, so aku x nak celoteh panjang.. for my future client, u guys can consider how is ur sticky album going to look alike by viewing those images below🙂

Dan aku share gak la slide untuk majlis nikah Zico & Miza eh..

The Solemnization of Zico & Miza from mohd fairus aris on Vimeo.

Pstt.. dalam2 busy2 pon,,sempat gak hadir ke talk session by team Satu Solution & PMC. Terima kasih kat team diaorg yang sudi berkongsi maklumat psl hartanah..Memang sesi yang sangat berguna..ade lawyer, wakil dari pihak bank dan siap dalam main game cashflow 101.. terima kasih jugak untuk Tuah (Fariz Pandi) yang bukak peluang untuk bergaul dengan team hebat korang. Harap dimudahkan la perjalanan untuk aku ade 1 unit property..insyaAllah.

Rujukan untuk siapa yang nak study pasal hartanah..klik je link kat bawah ye..

1) http://www2.pie2020.com/blog/

2) http://faridzaswadi.blogspot.com/

Tak lupa jugak…aku amik peluang nak ucap selamat pengantin baru buat pasangan Yon & Fara yang akankawen hujung minggu depan ni… diaorg ni kira couple yang aku berjaya match-up sampai jejak ke jinjang pelamin.. Aku x dpt nk hadir majlis diaorg sbb ade komitmen keje kat event lain..tapi aku berjaya la hadir kat majlis meraikan diaorg kat KEmensah malam semalam… MAsak kena rumble..sampai aku x sampai hati nak share gambar..tgk sendiri kat SINI ye..

  
Mohd Fairus Aris

This entry was posted in product, wedding. Bookmark the permalink.

3 Responses to Syukur..some sticky is ready :)

  1. tuanbri says:

    Salam.

    Fyi, the sesi bertemu peguam adalah dianjurkan oleh Satu Solution Corporate Services sahaja. Bukan dianjurkan bersama dengan PMC. Pejabat yang digunapakai adalah pejabat Satu Solution.

    Ramai yang agak terkeliru dengan penganjuran taklimat tersebut.

    Kami juga menyediakan bilik seminar untuk disewa kepada orang ramai.

    Matlamat penggunaan : Penyebaran Ilmu.
    Layari : http://satusolution.com/blog

  2. Razali says:

    Lawo la cover album sticky tu. Mane dapat geng?

Leave a Reply

