Solemnization of Naim & Ijjah | 27 Nov 2009

Tanggal 27-28 November lepas…aku bertugas macam bese untuk rakam majlis perkahwinan. Kali ni pasangan Nur Zulhijjah & Naim… Naim ni asal dari Kedah..so, nampak la yang beliau sikit janggal dengan adat istiadat orang Melaka…tapi Alhamdulillah la…majlis berjalan lancar.

Aku up sikit gambar dulu k..sementara nak edit yang lain-lain..menyusul nanti majlis berarak lepas akad nikah…dan majlis sanding keesokannya. Minggu tu aku agak rushing sbb habis je majlis Ijjah-Naim kat Bukit Katil… aku sambung ke majlis sahabat aku pulak kat Telok Mas…itu citer kemudian la eh… Layan sikit gambar gambar nikah dulu..🙂

  
Mohd Fairus Aris

This entry was posted in wedding. Bookmark the permalink.

3 Responses to Solemnization of Naim & Ijjah | 27 Nov 2009

  1. ahmad carlito says:

    hmm cantek..

  2. johnlabu says:

    ape yg canthek…?

  3. Pingback: Myra & Izzuan | 3,4 & 11 Dec 2010 | apaipictures | wedding & portraiture photography

Leave a Reply

