Wedding of Khairun & Razali | Kuantan | 4-6 Dec 2009

Salam semua…

Entri kali ni pulak berkenaan majlis yang berlangsung di Kuantan minggu lepas (4-6 Dec 2009). Majlis perkahwinan sepupu kepada tunang aku, Khairun & Razali… memang kebetulan minggu lepas aku takde komitmen lain, so leh la amik tggungjawab bawak family tunang aku pegi Kuantan.

Sambil lawat bakal sedara..sambil berjalan la kira…aku pon lama dah tak drive jauh2… stay kat Shahzan Inn..betul2 kat tgh bandar Kuantan..sebelah padang & masjid..cuma sayang..masa terlalu suntuk untuk aku layan shoot kat bandar Kuantan..Cuaca kat Pantai Timur sekarang ni x berapa molek..hujan jek memanjang. Next time la insyaAllah… Pulau Perhentian maybe..hehehe

Ekceli, aku jadik photographer ‘bidan terjun’ jek untuk majlis ni…saja tolong Khairun…sebab nak tolong banyak untuk majlis tu pon..diaorg dah pakai catering. So, dok layan shoot je la aku…sambil ajar boboy aka Paan handle DSLR (adik tunang aku..)

Tak tau nak citer ape lagi ha… jam pun nak kul 3 pagi dah ha..esok awal2 pagi nak balik Melaka jap sebelum patah balik ke Seremban untuk majlis kahwin Yasmin…so, layan gambar jek la ha.

Nak tengok lagi?? Ok, klik kat link bawah ni eh..🙂

http://www.flickr.com/photos/apaisnapshot/sets/72157622850253125/show/

  
Mohd Fairus Aris

This entry was posted in wedding. Bookmark the permalink.

4 Responses to Wedding of Khairun & Razali | Kuantan | 4-6 Dec 2009

  1. johnlabu says:

    mohd.fairus….gud job…..really nice….nice 2 know u,fairus….
    (senix,aku 1st komen…hahahahha…)

  2. nazs says:

    lawa2 pictures apai. esp gamba juju hehehehe.

    akak pinjam some pix letak kat blog🙂

  3. ahmad carlito says:

    lawa la encek apai pic2 kt sini

  4. johnlabu says:

    btul la…i’m agree with u,mr.carl….

Leave a Reply

