Contoh album APAIPICTURES

Assalamualaikum,

Ok, ni entri ekspress dari aku.. disebabkan malam tadi aku dah tukar theme blog ni so aku terpikir la ape gambar nak share eh.. Theme blog yang baru ni boleh support saiz imej besar sikit..biar puas mata memandang🙂

Kebetulan plak, minggu lepas aku dah serahkan album kat 2 orang klien ..album Mat Shabri, Naim & Ijjah juga album Kak Tini (majlis cukur jambul Adam)… harap diaorg puas hati la kan…

Dalam masa yang sama aku dpt call dr sorang bakal klien yg nak tgk contoh album..Hmmm, selain dari post aku kat bulan Oktober 2009..ade jugak bbrp post yg tunjuk contoh album..Jadi sekali lagi aku dedikasikan 1 entri khas untuk gambar album jek eh… Tambah pulak, aku sekarang akan hantar custom album untuk print kat Johor..sape buat job photographer ni tau kot kedai ape… terima kasih la kat kengkawan photog yang introduce kedai ni kat aku… aku mmg suka la finishing dia. Dengan kotak siap…paperbag lagi… puas hati la. Ok eh..tengok contoh album kat bawah🙂

CONTOH CUSTOM ALBUM /STORYBOOK

Saiz ni ialah 8″ x 12″ .
Ade 2 size lagi la kalau nk request, samada 10″ x 12″ atau 10″ x 15″
Call aku untuk maklumat lanjut k..
btw, album tu x silap print tarikh dia ye.. ini just permintaan diaorg utk buat balik album kawen..

CONTOH STICKY ALBUM


Mohd Fairus Aris

This entry was posted in product and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Contoh album APAIPICTURES

  1. johnlabu says:

    ko baru basuh slimut ko tu ek….cantek semacam je ko wat alas…

  2. mat shab says:

    mcm pernah tgk jer album yg atas tuh. sape punya pai. Chanteq laa

Leave a Reply

