Rozaidi & Ratna | 20 Feb 2010

Yeaa…bertemu kita sekali lagi dalam rancangannnn… ah sudah, kenapa dengan aku ni?? hik hik

Ok la, jam sudah hampir 2.30 pagi… aku dah start weng tapi tetap nk upload entri nih… esok dah keje, mmg lagi payah la nk update.

Aku seronok untuk event nih..atas 3 sebab :-
1 ) Pengantin lelaki kawan aku drp sekolah dulu… Tahniah Capt. Rozaidi (RMAF) & isteri, Siti Fatimah Noor (Ratna)… dia skg pilot Nuri kat Sarawak ooo…
2) Istiadat berarak yang diiringi ‘skuad barrel’..(betul ke eja ni?), siap dgn bag pipe sume… mmg buat raja sehari nampak gah dan pengalaman baru lagi sekali untuk Apaipictures…
3) Time shoot outdoor, aku dapat spot yang dah lama aku idam2….šŸ™‚

Masa shot Ratna make-up..sempat la berkenalan dgn make-up artis, Ema Amir… quite a big name in industry… sila google ye !!
Ok2… tak nak bercerita panjang… biar aku bercerita melalui2 gambar2 kat bawah ok… Hope sume enjoy kšŸ™‚

Lagi sekali…tahniah Cikong dan pasangan……terima kasih pada korang dan jugak keluarga sebab bagi kepercayaan untuk aku shoot majlis ni…

Klik kat link bawah ni untuk paparan yang lebih mengujakan…. :p

http://www.flickr.com/photos/apaisnapshot/sets/72157623480509648/show/

Psstt…Cikong tu nama glemer dia dlm kalangan Sultanated….nama glemer lain..Razak & Rozaikong… sampai 3 nama…

  
Mohd Fairus Aris

This entry was posted in wedding and tagged , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Rozaidi & Ratna | 20 Feb 2010

  1. johnlabu says:

    perggghhhh…mcm shah rukh khan aku tgk cikong nih…nice job pai….cun…cun…

  2. udeng says:

    sorry tak dpt stay lamer masa wedding cikong..nice shot apai..

  3. mat shab says:

    what a master piece!! Superb job..leh aku booking ko utk aku punya 2nd round. huhu

  4. johnlabu says:

    ahhhh….si udeng nih….nk bodek apai ler tue….ko ingat,ko bodek apai bebudak nk dtg umag ko!!!!

    • apai says:

      takpe Deng..dlm blog aku..aku backing ko.. Ko pun Cham, bagi la sket belas ehsan kat dia… at least, dia say sorry..

      • johnlabu says:

        aaahhhhhh….utk udeng,tiada maaf atas segalanya….ko pai,ehsan2 jgn sebut ek…tersedak kamal…

  5. apai says:

    Terima kasih para sahabat untuk komen2 sume… aku hargai dan cuba improve ape yg patut ok..

  6. nasrul says:

    laa..cikong ke? puas aku pikir sape la rozaidi ni..
    cikong rupenye..
    yg aku kenal wandex, wan ghazali, sham iqbal kot..
    halim kot yg senyum manja tu..hahaha…

    dah besar2 dah korg kan..wahahaha..
    ep, wandex dah makin x leh bukak mata masa senyum weh.. wahahah

Leave a Reply

