Fendy & Nadia | 26 Mar 2010

Salam.. untuk pembuka bicara, mari kita sama2 sedekahkan Al-Fatihah atas pemergian Allyarham Din Beramboi yg pulang ke Rahmatullah pd tgh mlm td .. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya.

Ok, ni boleh kira entri selit la ye sebab sebelum majlis Lyza & Gara.. ari Jumaat 26hb tu kawan sekerja aku nikah kat Kelana Jaya.. sekadar hadir la sbb ade job keesokannya kan. Brader aku tengok muka ketat je sebelum akad nikah , x tau la macho ke nervous..:) Tapi Alhamdulillah, majlis sume berjalan lancar.. Tahniah buat Fendi & Nadia.. aku doakan korang Berbahagia sampai ke hujung nyawa..

Oraitt..masa untuk gambarr…kat pesbuk pon aku dah up gambar diaorg..

  
Mohd Fairus Aris

This entry was posted in wedding. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s