Majlis Aqiqah Syireen Nur Raudhah | 19 Jun 2010

Entri ke-empat untuk hari ni🙂

Pada 19hb Jun plak, aku diberi tugas merakam majlis aqiqah Syireen Nur Raudhah..anak kepada pasangan Sri Ratna Rahayu & Mohd Syukri. Sebelum ni pernah shoot adik beradik diaorang gak..Sri Munirahayu (Onie) & Sri Kartina Rahayu (Tina)..x lupa sepupu Syireen, dak Adam Darwisy. Dan mereka2 ni adalah adik2 kepada sahabat aku, Cham Kebal aka John Labu aka Mamat Blogger Tulisan Kaler2

Aku drp Melaka pagi 19hb tu sebab kena balik gak tengok progress gerai yang aku bukak kat Stadium Hang Jebat masa SUKMA tu. Bisnes tak seperti yang diaharapkan atas kejahilan penganjur.

Alhamdulillah, jalan tak jammed dan aku sampai kat Taman Maluri kira ngam2 la.. sempat rehat2 jap sebelum majlis start. Majlis berlangsung santai dan habis dalam tengahari. Suka tengok orang raikan baby.. harapnya tiba gak masa aku nanti, insyaAllah

Kita layan slideshow la pulak eh.. hayati jugak maksud lirik lagu dari Aris Ariwatan tu..

Psstt.. Aris Ariwatan bukan bapak aku…

  
Mohd Fairus Aris

This entry was posted in outdoor session & special occasion. Bookmark the permalink.

2 Responses to Majlis Aqiqah Syireen Nur Raudhah | 19 Jun 2010

  1. azura says:

    so sweet. theme yang cantik, baby yg comel…celebration and deco yang menarik. lagu pun touching giteww!

  2. Pingback: Myra & Izzuan | 3,4 & 11 Dec 2010 | apaipictures | wedding & portraiture photography

Leave a Reply

