Diyana & Azarul | 02-03 Okt 2010

Hullo…

Entri kali untuk majlis perkahwinan Fathihatul Diyana a.k.a DD & Azarul Ariff.. DD dah ‘booked’ aku seawal bulan Mac lalu.. terima kasih atas kepercayaan tuh dan memang nampak la DD sangat teliti atur majlis bersejarah beliau.. Majlis yang segar kat mata aku dek kemekaran fresh flower dan kombinasi warna yang best🙂

DD & Azarul selamat bergelar sebagai suami isteri pada 02 Okt dan majlis sanding lak buat 03 Okt 2010. Berpeluang la sesat kat kawasan Sri Andalas/Kota Raja tu kejap..tapi Alhamdulillah la sebab setiap kali aku sesat kalau pegi nk buat job wedding..aku selalu akan jumpa port utk shoot outdoor gak..

DD ni pulak memang ramai sepupu-sepapat yang sporting dan mesra kamera..rasanya korang leh tengok drp pose2 gambar kat bawah tue..hehe. Sori la kat diaorg kena dera tengah panas dengan aku lepas majlis nikah petang Sabtu tuh..

Kredit jugak la dengan brader King yang menyiapkan gubahan hantaran utk DD jugak utk make-up dan pelamin dari Fasz Creative, Sungai Buloh..Tak lupa untuk juruvideo masa majlis nikah, Nizam dari Bobot Studio dan untuk hasil kerja aku pulak..harap DD & Azarul suka laa. Tahniah untuk korang..dan aku yakin korang akan jadik pasangan yang bahagia atas keserasian yang memang terserlah..

Dan ini pulak untuk slide masa hari pernikahan🙂

  
Mohd Fairus Aris

This entry was posted in wedding and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

